کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1065-6THAHCONF از حافظه فردی تا حافظه جمعی: تحلیلی شناختی- اجتماعی از آموزش تاریخ شجاع عربان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1033-6THAHCONF اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ از نگاه اندیشمندان مسلمان عصر عباسی؛ (مطالعه موردی: قابسی(324- 403 ه.ق)) کسری کرموندی، ابوالفضل سلمانی گواری، جواد یوسفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1062-6THAHCONF باز تولید نابرابری های طبقاتی از طریق محتوای کتاب های درسی تاریخ و جامعه شناسی امینه امیری، جمیله دوق شاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
4 1088-6THAHCONF بازنمایی هویت ملی گرجیان فریدونشهر در آموزش تاریخ ایران صفوی رضا معینی رودبالی، معصومه قهدریجانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
5 1014-6THAHCONF-FULL بررسی تطبیقی اثربخشی واقعیت افزوده (AR) و منابع متنی سنتی در آموزش مفاهیم پیچیده تاریخی شهناز مهری الوار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1080-6THAHCONF بررسی رابطه دین در اموزش تاریخ در دانش اموزان دبیرستان شهید حمید قاسم پور شهرستان اباده رضا معینی رودبالی، سید سهراب حسینی، شمس الدین امرایی، رضا معینی رودبالی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1113-6THAHCONF بررسی نقش آثار تاریخی یافت شده در ایران در آموزش تاریخ؛ نمونه موردی: همدان (هگمتانه) مهشید نامداری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1102-6THAHCONF بررسی نقش بازنشستگان در آموزش تاریخ کریم کریمی آرا، محمد صادق عبدالهی نورعلی، محمد ابراهیم صارمی، سپیده کرموندی پذیرفته شده
9 1021-6THAHCONF-FULL برسی کاربرد نقاشی در آموزش علم تاریخ اسما کریمی فرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
10 1001-6THAHCONF-FULL تأثیر به‌کارگیری منابع چندرسانه‌ای و دیجیتال بر غنای دانش آموزشی معلمان تاریخ فاطمه سادات امیرفخریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1101-6THAHCONF تأثیر تاریخ بیهقی بر آموزش نثر فارسی معاصر علی بازوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
12 1069-6THAHCONF تأثیر منابع دست اول در آموزش محتوای تاریخ عبدالرئوف نصیری جوزقانی، مهدی زارعی، امیر کوچی، احمد غلامیان کلات پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
13 1026-6THAHCONF تبیین اندیشه سیاسی ایرانشهری خواجه نظام‌الملک و تحلیل جایگاه پادشاه در «سیاست‌نامه» علی عزیزیان، مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
14 1036-6THAHCONF تحلیل مبانی تربیتی، اخلاقی و عبادی در دو رکن نخست کیمیای سعادت و تبیین جایگاه آن در آموزش تاریخ علی عزیزیان، سید علی محمد مختاری، غلام رضا رحیمیان، ولی اله پورنصیر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1022-6THAHCONF-FULL تحلیل هرمنوتیکی منطق آموزش تاریخ ورزش در ایران معاصر احسان ططری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
16 1041-6THAHCONF چگونگی تدریس درس پیشرفت علمی مسلمانان مطالعات پایه ششم ابتدایی :یک مطالعه درس پژوهی سعید رومانی، راضیه ندری، فاطمه ولی الهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1056-6THAHCONF راهنمای آموزشی مدرسان: تفکیک رویکرد حدیثی و تاریخی در کتاب درسی «عیون الأخبار الرضا» راضیه سیروسی القار، اکرم ناصری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
18 1024-6THAHCONF روان شناسی و تاریخ؛ نقش تجربیات تلخ در زندگی سیاسی نظامی آقامحمدخان قاجار و پیامدهای آن شجاع عربان، اسفندیار سپهوند، فریبرز گراوند، اسماعیل سپهوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1078-6THAHCONF رویکرد یادگیری معکوس در آموزش تاریخ زهرابیگم علی بیگی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1018-6THAHCONF-FULL سواد تاریخ‌نگاری معلمان تاریخ و تأثیر آن بر رویکرد آنها به تدریس منابع دست اول لیلا محمدی خشکناب پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1008-6THAHCONF-FULL سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی و نقش آن در آموزش تاریخ مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند، مجتبی رومانی، اکبر کشوری فرد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1059-6THAHCONF گفتمان‌کاوی تولید سوژۀ تاریخی در عصر قاجار: با تکیه بر نظریۀ قدرت – دانش فوکو و الزامات آن در فلسفۀ آموزش تاریخ اکرم ناصری، راضیه سیروسی القار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1023-6THAHCONF-FULL ماهیت علم و فلسفه تاریخ؛ بازاندیشی در آموزش تاریخ در مدارس محمدحسین شریفی ساعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
24 1076-6THAHCONF نقش بازی‌های رایانه‌ای در آموزش تاریخ: تحلیلی بر ظرفیت‌های آموزشی بازی تمدن موسی الرضا بخشی استاد پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
25 1034-6THAHCONF نقش زنان مشهور در آموزش تاریخ با تکیه بر زنان فرمانروا در ایران؛ (نمونه موردی، سیده خاتون دیلمی) آسیه ایزدیار، مونا نوروزی، اسما کریمی فرد پذیرفته شده
26 1009-6THAHCONF-FULL نقش مشـاهـده در کارورزی یک با تکیه بر روش تحقیق و متون تاریخی سعید رومانی، اسماعیل سپهوند، عارف شاکرمی، عبدالحسین غلامی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1066-6THAHCONF نقش و تأثیر آداب‌الملوک‌ها در آموزش تاریخ از منظر دستورالوزرای خواندمیر؛ با تکیه بر مقام وزارت مجید سپهوند، اسماعیل سپهوند، حمید چنگائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی