| 1 |
1065-6THAHCONF |
از حافظه فردی تا حافظه جمعی: تحلیلی شناختی- اجتماعی از آموزش تاریخ |
شجاع عربان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 2 |
1033-6THAHCONF |
اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ از نگاه اندیشمندان مسلمان عصر عباسی؛ (مطالعه موردی: قابسی(324- 403 ه.ق)) |
کسری کرموندی، ابوالفضل سلمانی گواری، جواد یوسفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 3 |
1062-6THAHCONF |
باز تولید نابرابری های طبقاتی از طریق محتوای کتاب های درسی تاریخ و جامعه شناسی |
امینه امیری، جمیله دوق شاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 4 |
1088-6THAHCONF |
بازنمایی هویت ملی گرجیان فریدونشهر در آموزش تاریخ ایران صفوی |
رضا معینی رودبالی، معصومه قهدریجانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 5 |
1014-6THAHCONF-FULL |
بررسی تطبیقی اثربخشی واقعیت افزوده (AR) و منابع متنی سنتی در آموزش مفاهیم پیچیده تاریخی |
شهناز مهری الوار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 6 |
1080-6THAHCONF |
بررسی رابطه دین در اموزش تاریخ در دانش اموزان دبیرستان شهید حمید قاسم پور شهرستان اباده |
رضا معینی رودبالی، سید سهراب حسینی، شمس الدین امرایی، رضا معینی رودبالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 7 |
1113-6THAHCONF |
بررسی نقش آثار تاریخی یافت شده در ایران در آموزش تاریخ؛ نمونه موردی: همدان (هگمتانه) |
مهشید نامداری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 8 |
1102-6THAHCONF |
بررسی نقش بازنشستگان در آموزش تاریخ |
کریم کریمی آرا، محمد صادق عبدالهی نورعلی، محمد ابراهیم صارمی، سپیده کرموندی |
پذیرفته شده |
| 9 |
1021-6THAHCONF-FULL |
برسی کاربرد نقاشی در آموزش علم تاریخ |
اسما کریمی فرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 10 |
1001-6THAHCONF-FULL |
تأثیر بهکارگیری منابع چندرسانهای و دیجیتال بر غنای دانش آموزشی معلمان تاریخ |
فاطمه سادات امیرفخریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 11 |
1101-6THAHCONF |
تأثیر تاریخ بیهقی بر آموزش نثر فارسی معاصر |
علی بازوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 12 |
1069-6THAHCONF |
تأثیر منابع دست اول در آموزش محتوای تاریخ |
عبدالرئوف نصیری جوزقانی، مهدی زارعی، امیر کوچی، احمد غلامیان کلات |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
| 13 |
1026-6THAHCONF |
تبیین اندیشه سیاسی ایرانشهری خواجه نظامالملک و تحلیل جایگاه پادشاه در «سیاستنامه» |
علی عزیزیان، مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 14 |
1036-6THAHCONF |
تحلیل مبانی تربیتی، اخلاقی و عبادی در دو رکن نخست کیمیای سعادت و تبیین جایگاه آن در آموزش تاریخ |
علی عزیزیان، سید علی محمد مختاری، غلام رضا رحیمیان، ولی اله پورنصیر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 15 |
1022-6THAHCONF-FULL |
تحلیل هرمنوتیکی منطق آموزش تاریخ ورزش در ایران معاصر |
احسان ططری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 16 |
1041-6THAHCONF |
چگونگی تدریس درس پیشرفت علمی مسلمانان مطالعات پایه ششم ابتدایی :یک مطالعه درس پژوهی |
سعید رومانی، راضیه ندری، فاطمه ولی الهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 17 |
1056-6THAHCONF |
راهنمای آموزشی مدرسان: تفکیک رویکرد حدیثی و تاریخی در کتاب درسی «عیون الأخبار الرضا» |
راضیه سیروسی القار، اکرم ناصری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 18 |
1024-6THAHCONF |
روان شناسی و تاریخ؛ نقش تجربیات تلخ در زندگی سیاسی نظامی آقامحمدخان قاجار و پیامدهای آن |
شجاع عربان، اسفندیار سپهوند، فریبرز گراوند، اسماعیل سپهوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 19 |
1078-6THAHCONF |
رویکرد یادگیری معکوس در آموزش تاریخ |
زهرابیگم علی بیگی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 20 |
1018-6THAHCONF-FULL |
سواد تاریخنگاری معلمان تاریخ و تأثیر آن بر رویکرد آنها به تدریس منابع دست اول |
لیلا محمدی خشکناب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 21 |
1008-6THAHCONF-FULL |
سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی و نقش آن در آموزش تاریخ |
مهدی شاهین، اسماعیل سپهوند، مجتبی رومانی، اکبر کشوری فرد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 22 |
1059-6THAHCONF |
گفتمانکاوی تولید سوژۀ تاریخی در عصر قاجار: با تکیه بر نظریۀ قدرت – دانش فوکو و الزامات آن در فلسفۀ آموزش تاریخ |
اکرم ناصری، راضیه سیروسی القار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 23 |
1023-6THAHCONF-FULL |
ماهیت علم و فلسفه تاریخ؛ بازاندیشی در آموزش تاریخ در مدارس |
محمدحسین شریفی ساعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 24 |
1076-6THAHCONF |
نقش بازیهای رایانهای در آموزش تاریخ: تحلیلی بر ظرفیتهای آموزشی بازی تمدن |
موسی الرضا بخشی استاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
| 25 |
1034-6THAHCONF |
نقش زنان مشهور در آموزش تاریخ با تکیه بر زنان فرمانروا در ایران؛ (نمونه موردی، سیده خاتون دیلمی) |
آسیه ایزدیار، مونا نوروزی، اسما کریمی فرد |
پذیرفته شده |
| 26 |
1009-6THAHCONF-FULL |
نقش مشـاهـده در کارورزی یک با تکیه بر روش تحقیق و متون تاریخی |
سعید رومانی، اسماعیل سپهوند، عارف شاکرمی، عبدالحسین غلامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 27 |
1066-6THAHCONF |
نقش و تأثیر آدابالملوکها در آموزش تاریخ از منظر دستورالوزرای خواندمیر؛ با تکیه بر مقام وزارت |
مجید سپهوند، اسماعیل سپهوند، حمید چنگائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |